gry planszowe
Akcesoria
Gry figurkowe i bitewne
Gry RPG pl
Gry RPG ang
Karcianki kolekcjonerskie
Dzieci
GRY PLANSZOWE
GRY PLANSZOWE
darmowe liczniki statystyki
POLECANE GRY PLANSZOWE
POLECANE GRY PLANSZOWE
Prawo Dżungli
Gry planszowa - gra Prawo Dżungli. Prawo Dżungli to polski odpowiednik świetnej gry imprezowej znanej jako Jungle Speed. W czasie gry na stole przed każdym z graczy pojawiają się karty z różnymi symbolami. Gracze, którzy mają przed sobą taki sam symbol jak ktoś inny przy stole - muszą jak najszybciej chwycić stojące na środku drewniane berło. Ten z nich, który się zagapi - otrzymuje za karę karty przeciwnika!
Sabotażysta
Gry planszowa - gra Sabotażysta. Krasnoludy krasnoludom zgotowały ten los. Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści.
Palce w Pralce
Gry planszowa - gra Palce w Pralce. Polska edycja Rythme and Boulet. Palce w pralce to gra, w której gracze klaszczą w rytm klasycznego utworu We Will Rock You. Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej – wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby. Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich gracze pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa grę.
Dixit
Gry karciana - gra Dixit. Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i mówi zdanie nawiązujące do tego obrazka. Zdanie może być pojedyńczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń. Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która najlepiej pasuje do zdania bajarza. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa na stole. Gracze (poza bajarzem) głosują, która karta należała do bajarza. Jeśli nikt nie zgadnie, albo zgadną wszyscy, bajarz dostaje 0 punktów. Przy innych konfiguracjach gracze i bajarz są nagradzani punktami.
Wiochmen 2
Gry planszowa - gra Wiochmen 2. Wiochmen 2 to nowe spojrzenie na wyścigi furmanek. Gdy zagracie (nawet w 6 osób!), poczujecie się niczym Robert Kubica przesiadający się z gokarta do bolidu Formuły 1. Ponownie weźmiecie na siebie odpowiedzialną rolę wozaka, prowadzącego mknący z oszałamiającą szybkością 20 km/h pojazd, tyle, że tym razem ów pojazd może przyspieszyć nawet do zawrotnej prędkości 25 km/h, a trasa powiedzie was w tajemnicze ostępy polskiej wsi, gdzie nigdy nie stanęła stopa mieszczucha (czyli nasza) – dlatego potrafimy o niej tak pięknie mówić. O polskiej wsi, nie o stopie.
Ligretto
Gry planszowa - gra Ligretto. Każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech 40-kartowych talii. Każda z nich ma inną ilustrację z tyłu, dla oznaczenia graczy. Gracz próbują jak najszybciej utworzyć ciągi kart (w porządku rosnącym, w kolorach) na środku stołu. Pierwszy gracz, który pozbędzie się kart ze swojej talii krzyczy STOP i gra się kończy. Karty na środku stołu dają po 1 punkcie a pozostałe w talii -2 punkty. Wygrywa pierwsza osoba, która zdobędzie 99 punktów. Gra znana jest także jako Dutch Blitz. Pudełka gry Ligretto występują w kolorach: zielony, niebieski i czerwony - są one osobnymi pozycjami w naszym sklepie. Jedna talia pozwala na grę do 4 osób, aby umożliwić grę do 8 osób potrzebne są dwie talie (analogicznie 3 talie dla 12 osób) w różnych kolorach pudełek.
6 bierze!
Gry planszowa - gra 6 bierze!. Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.
Once Upon A Time
Gry planszowa - gra Once Upon A Time. Once Upon A Time to gra, w której gracze razem tworzą historię, używając kart reprezentujących typowe dla baśni elementy. Jeden z graczy jest Opowiadającym i tworzy opowieć używając elementów z kart jako składników. Stara się skierować historię w kierunku swojego zakończenia. Inni gracze używają swoich kart, aby przerwać historię i zostać nowym Opowiadającym. Zwycięzcą jest pierwszy z graczy, którzy zagra wszystkie swoje karty i zakończy swoją kartą I żyli długo i szczęśliwie...
Tabu
Gry planszowa - gra Tabu. Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Gra ta powstała w dość zabawnych okolicznościach. Otóż pewnego dnia pewien Portorykańczyk przybył do Ameryki. Wydawało mu się, że jest to kraj mlekiem i miodem płynący, a już na pewno ze znalezieniem pracy nie będzie miał problemu. Uczył się języka dwa lata przed wyjazdem, aby nie mieć problemów w porozumieniu się z mieszkańcami. Jednak jak to bywa podczas nauki, pewne słowa zapamiętujemy, inne wchodzą nam jednym uchem i od razu uciekają drugim. Tak też było w przypadku naszego bohatera. Po przybyciu nieraz zabrakło mu słowa podczas rozmowy.
Climb!
Gry karciane - gra Climb!. CLIMB! to wyjątkowo oryginalna gra, której tematem jest wspinaczka po skalnych ścianach. Drogę na szczyt symbolizują tu odpowiednio ułożone karty, z których każda posiada otwory w różnych kształtach i oznaczone różnymi kolorami. Cel gry, to zebranie jak największej ilości punktów podczas "wspinaczki", która polega na umieszczaniu palców w odpowiednich otworach na kartach. Trzymając się kilku prostych zasad, w kolejnych ruchach otrzymujemy odpowiednią ilość punktów, w zależności od tego, ile palców jednej dłoni zdołaliśmy jednocześnie umieścić w otworach. Wymaga to zręczności, jeżeli wykonując ruch niechcący poruszymy którąś z kart, nasza tura jest przerywana.
Halli Galli
Gry karciane - gra Halli Galli. Każdy gracz kolejno odwraca kartę. W chwili, gdy odkryte karty pokażą dokładnie 5 owoców tego samego typu, pierwszy gracz, który zadzwoni dzwonkiem, wygrywa wszystkie odkryte karty. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Jeżeli gracz zadzwoni dzwonkiem przez pomyłkę, a odkryte karty nie pokazują dokładnie 5 owoców tego samego typu, to musi on za karę oddać każdemu z pozostałych graczy jedną kartę ze swojej zakrytej talii.
Mafia
Gry planszowa - gra Mafia. MAFIA to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
Kakerlaken-Poker
Gry karciane - gra Kakerlaken-Poker. Szalona gra imprezowa, w której Twoim zadaniem jesz oszukanie innych graczy. W trakcie rozgrywki gracze przekazują między sobą zakryte karty - informując jednocześnie co znajduje się na danej karcie - np. Żaba. Nie muszą jednak mówić prawdy, a osoba, która otrzymała kartę może spróbować zgadywać czy graczy blefuje lub podejrzeć ją i samemu zablefować do następnej osoby (np. z pokerową miną stwierdzając, że to nie Żaba tylko Skorpion).
Tokyo Train
Gry planszowa - gra Tokyo Train. W Tokio nie zawsze jest łatwo załapać się na miejsce w pociągu. Uczestnik wciela się w rolę japońskiego strażnika kolejowego, który pomaga swemu koledze umieścić 6 postaci w odpowiedniej kolejności. Miej się na baczności: instrukcje są wydawane jedynie za pośrednictwem ruchów rękoma i kilku słów po japońsku!
Piraci
Gry planszowa - gra Piraci. Obok portu rozpętało się piekło. Wielu piratów rzucało zazdrosne spojrzenia na wielki statek handlowy pełny wszelkich bogactw. I knuło plan jak zdobyć lukratywny łup. Cała ta hałastra zebrała się szybko i zdecydowała, czyje statki zostaną "uwolnione" od ich skarbów i dukatów. Ale nawet najsilniejszy kapitan musi być ostrożny, jako że każdy pirat żąda odpowiedniego udziału za swoją pracę. Jeśli łup jest zbyt mały, a wypłata zbyt duża, to kapitan będzie musiał dopłacić z własnych pieniędzy. Gracz, który ma najwięcej pieniędzy na końcu gry, wygrywa.
Coloretto
Gry planszowa - gra Coloretto. Podobnie jak kameleon, gracz może zmienić swój kolor wiele razy podczas gry. Jednak gracze, którzy zmieniają kolory zbyt często nie postępują zbyt rozsądnie i postępując tak, mogą nawet zarobić minusowe punkty. Oznacza to, że gracz musi czekać na właściwy czas i miejsce by dokonać zmiany, ale zrobić to, zanim uczynią to tego jego przeciwnicy. Grający dociągają karty ze stosu znajdującego się na środku stołu. W trakcie rozgrywki gracze starają się wyspecjalizować w kilku kolorach, ponieważ na końcu gry otrzymują punkty tylko za 3, wybrane przez siebie, kolory. Za pozostałe otrzymują punkty ujemne. Im więcej kart jednego koloru gracz posiada, tym więcej punktów zdobywa na końcu gry. Zwycięzcą zostaje osoba, której uda się zgromadzić największą liczbę punktów.
Bunny, Bunny, Moose, Moose
Gry planszowa - gra Bunny, Bunny, Moose, Moose. Królik to, czy łoś? Uczestnicy wcielają się w role królików i łosi. Jeden z graczy, robiący za narratora, rozkłada karty wskazujące, które ze zwierząt mają największą szansę, by się wymknąć. Pozostali uczestnicy za pomocą własnych rąk wykonują królicze uszy lub łosiowe rogi w rozmaitych kształtach, starając się wyglądać jak zwierzę, do którego myśliwy nie strzeli. Gdy narrator odwróci kartę myśliwego, pozostali gracze zamierają w bezruchu, zaś narrator punktuje każde zwierzę zgodnie z kartami. W oparciu o zdobyte punkty, gracze przemieszczają figurki królików i łosi po leśnej dróżce, oddalając się od niebezpieczeństwa. Następnie nowy uczestnik wciela się w rolę narratora, rozpoczynając kolejną rundę.
Ty Robot / You Robot
Gry drużynowa - gra Ty Robot (You Robot). Każda z drużyn składa się z naukowca i jego robota. Naukowiec ma za zadanie tak pokierować swoim robotem, by przyjął zadaną mu pozycję. Kłopot w tym, że porozumiewać się on może z robotem tylko za pomocą kart ruchu. Pierwsza drużyna, której robot przyjmie wskazaną pozycję, dostaje punkt. Drużyna, która pierwsza zdobędzie 5 punktów, wygrywa.
Santy Anno PL
Gry planszowa - gra Santy Anno PL. Znakomita gra na imprezę. Wcielasz się w rolę jednego z okrytych złą sławą piratów z Santy Anno, przerażającego trójmasztowca zagrażającego morzom Karaibów. Po długiej nocy spędzonej na piciu rumu i imprezowaniu, zapomnieliście gdzie stoi wasz statek, a co gorsza, kto jest jego kapitanem! Aby rozstrzygnąć ten problem, tak naprawdę bardzo powszechny w pirackim życiu, gildia piracka zainaugurowała nową tradycję: pierwszych trzech, którzy znajdą się na pokładzie, stanie się odpowiednio kapitanem i pierwszymi oficerami. Ci, którzy przybędą za późno, zostaną zdegradowani do roli chłopców okrętowych i spędzą resztę rejsu na czyszczeniu pokładu!
Gra do Pifka
Gry planszowa - gra Gra do Pifka. Waszym zadaniem jest wypicie piwa szybciej od innych graczy. Ci którzy przegrają, fundują nagrodę zwycięzcy. W rozgrywce może brać udział od 3 do 6 osób. Jedyna w swoim rodzaju gra planszowa, w której picie piwa jest elementem rozgrywki - dlatego nadaje się na imprezy. Gracze poruszają się pionkiem po planszy i wykonują zadania. Z każdym łykiem zadania nabierają trudności, przez co gra staje się ciekawsza i zabawniejsza. Na planszy są pola, które w znacznym stopniu mogą zmienić przebieg rozgrywki.
GRY PLANSZOWE